Xledger er vår mest intelligente og fleksible regnskapsrobot som gir en stor grad av automatisering. Xledger har i tillegg en stor grad av fleksibilitet for integrasjoner med andre systemer.

Xledger passer for både små, mellomstore, og store selskap, inkludert kjeder og konsern. Systemet er skalerbart og kan utvikles i takt med dine behov. Du kan starte som liten bedrift og vokse deg stor uten å måtte bytte system.

Selv om Xledger har et vell av muligheter for tilpasning til din virksomhet, har det en kort implementeringstid. Mange av våre kunder har opplevd å kunne ta i bruk Xledger kun noen uker etter at beslutningen om å bytte system er tatt.  Siden Xledger er nettbasert kreves ingen installasjon eller server. Du kan enkelt bruke systemet  i Xledger appen, eller i en nettleser på din desktop, laptop, eller pad.  Les mer om bytte til skybasert system her.

Xledger har flere moduler og funksjonalitet som er sømløst knyttet sammen. Som virksomhet kan du starte med en eller flere moduler, og enkelt legge til moduler og funksjonalitet om behovet skulle oppstå:

  • Økonomi og regnskap
  • Bank og likviditetsstyring
  • Prosjekt- og timeregnskap
  • Lønn og reise
  • Ordre og fakturering
  • Innkjøp og logistikk
  • XRM

Progressum er Xledger sølv partner og vi har sertifiserte ressurser som kjenner systemet i detalj. Om du velger oss som leverandør, kan du være trygg på at du og din virksomhet får mest mulig ut av løsningen. Progressum har en egen Xledger support slik at du kan være trygg på å få hjelp når du trenger det.

Ta kontakt om du ønsker en uforpliktende samtale om eller demo av Xledger.